Alla inlägg den 31 maj 2007

Av p - 31 maj 2007 11:14

Farmor hade födelsedagskalas igår. Vi hade tänkt att åka hem till åtta, när killen brukar lägga sig, men på grund av att farbror var tvungen att jobba övertid, väntade vi på honom och åkte hem senare. Det var inte bra! Klockan var ca kvart i nio när vi åkte hem. Killen hade grinat sen klockan åtta. Han somnade i bilen, men vaknade när vi skulle lägga ner honom i sin egen säng. Vägrade somna. Bara låg och jollrade och skrattade. TIll slut vid halv elva somnade han. Vaknade återigen kvart över fem för att äta. Han var ju hungrig eftersom han var vaken så länge efter kvällsmaten. Jag hade ingen mjölk i brösten, så jag tänkte prova med falskan. Den har han vägrat föut, men gick tack och lov bra imorse. Han somnade om sedan, men vaknade ändå ca 7. Snaaark! Mammsen trött.... Ville inte sova så länge på förmiddagen heller... nu sitter jag här o häller i mig kaffe. Killen grinig igen. Han är trött. Men varför sover har inte då?! ZZZZZZzzzzzzzzz. Aldrig mer störa hans sovtider!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards