Alla inlägg den 4 maj 2007

Av p - 4 maj 2007 14:36

Igår fick lillen gröt för första gången på kvällen. Jag trodde att han skulle vara mätt längre på natten då, men jag hade fel. Han vaknade ändå var tredje timme. Det börjar bli jobbigt det här. Nu har han vaknat så ofta i .. jag vet inte .. en månads tid? Annars tyckte han gröten var jättegod. Den hade smak av äpple och mango och han åt med stor aptit. Idag har han bajsat flera gånger. Undrar om det var gröten? Får se hur det blir inatt då. Det var kanske också vaccinationen som spökade och att han ville ha tröst på natten och inte bara mat. Han blev lite gnällig sen senare på kvällen och vi gav honom lite alvedon och till slut somnade han vid tio-tiden.

Nu måste jag byta blöja igen. Han har bajsat och jag känner lukten ända hit. (Han sitter en meter ifrån mig.) Bajset börjar lukta mer illa nu när han äter riktig mat.

mat

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards