Alla inlägg den 28 maj 2007

Av p - 28 maj 2007 11:48

Nu har jag blivit firad som mor för första gången. Det var trevligt. Killen hade köpt en present till mig - presentkort på Vero Moda. Jag som har klagat så länge på att jag inte har några fina kläder som passar. Förra året var det ingen idé att köpa några, eftersom jag ändå inte skulle få på mig dem och nu efter förlossningen har mina gamla kläder varit för små och de nya som jag köpt har nu blivit för stora. De gamla som jag får på mig nu, tycker jag inte om längre. Så dags för en ny garderob!

Även farmor blev firad igår. Hon är ju pappsens mamma, så hon blev bjuden på middag. Mormor som inte finns längre hos oss här på jorden, var med i tanken och fick blommor på graven. Det var en trevlig morsdag.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards