Alla inlägg den 26 maj 2007

Av p - 26 maj 2007 15:51

Hmmm... surfade häromdagen på en hemsida för en mammatidning - Mama.

Ett par dagar efter, fick jag reklam för samma tidning och ett erbjudande på tre nummer för 49 kr samt en gratis lipgloss, badhanduk och pingufilm. Rätt billigt så jag nappade förstås. Nu väntar jag med spänning på första numret. Hoppas tidningen är bra. Jo... och så undrar jag förstås om de har koll på sina surfare? Vem som surfar och har barn så att de snabbt kan skicka reklam hem till en? Som adresskälla angav de modern informationsteknik så jag tror att de ser vem som surfar på deras sida, kollar upp om personen har barn och skickar erbjudanden. Bra eller dåligt? Jag fick ett bra erbjudande så i detta fall tycker jag det var bra, fast hade de inte gjort det så skulle jag i och för sig vara 49 kr + porto rikare. Fast å andra sidan kanske jag är en massa kunskap rikare som jag får genom den nya tidningen.... återstår att se.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards