Alla inlägg den 22 maj 2007

Av p - 22 maj 2007 13:12

Jag har börjat söka jobb igen. Killen är snart sex månader och jag kommer att sluta amma inom en månad. Han äter så bra med riktig mat och idag ammar jag bara ca 2-3 gånger per dygn. Det är inte mycket. Snart kommer amningen att ersättas med mellanmål skulle jag tro, för det är vi de tider som jag ammar.


(Han äter bra igen. Det räckte med att vi köpte ny sorts gröt och provade med nya smakportioner.)


Jo, så jag har börjat söka jobb igen, eftersom jag inte har något fast jobb att gå tillbaka till. Har bara en massa olika ställen jag vikarierar på samt en del projekt på gång och extrajobb. Jag vill ha ett fast heltidsjobb. Skulle jag helt plötsligt få ett jobb, vet jag inte om jag skulle klara av att börja jobb nu, men hittar jag ett jobb inom mitt område, måste jag ju söka. Jag vill inte börja jobba för att jg trivs med att vara mammaledig och jag vill inte vara ifrån killen så mycket. Det händer ju något nytt varje dag. Fast det är klart; pappsen vill ju också vara ledig.


Igår var sista ansökningsadegn för två jobb som jag har sökt. Jag har även ett jobb på gång via en pappa i föräldragruppen faktiskt. Det låter intressant och jag skickade min C-uppsats till hans arbetsgivare. Ibland har man även nytta av sin C-uppsats! Eller ja... det vet jag ju inte än.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards