Alla inlägg den 14 maj 2007

Av p - 14 maj 2007 15:46

10 timmar!!!!

Killen sov tio timmar inatt utan att vakna för att äta. Han vaknade ett par gånger, men somnade om snabbt igen när han fick nappen i munnen och jag vaggade sängen lite. Vad har vi gjort för att han ska sova så bra?

Han har helt enkelt börjat sova i sin egen säng.
Vi tror att han vaknade på nätterna för att han somnade vid mitt bröst och kände min närhet och doft. Alltså vaknade han av associationer till hunger. Nu ammar jag honom, ser till att han är halvt vaken när han läggs i sin säng och somnar där. Det funkar bra! Hoppas nu att det håller i sig. Får se hur det går i natt...


P.S Jag hade tokont i mina bröst för de var fulla av mjölk, men de vänjer väl sig också till slut vid de nya tiderna.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards