Alla inlägg den 20 juni 2007

Av p - 20 juni 2007 15:54

Oj vad jag håller på och tävlar! Jag vill vinna barnvagn på mama.nu och smink på cosmopolitan.se


Jag vill vinna en ny barnvagn för lillen kan inte sitta ordentligt i den som vi har nu. Han har ju inte riktigt lärt sig att sitta än, men han borde ändå kunna sitta lite stabilare. Våran vagn är för bred. I en Bugaboo Camelon tror jag att han skulle sitta bättre. De är dyra, så jag tänkte vinna en! Jag vill också vinna lite lyxig make-up för att känna mig vacker. Jag inser att jag har mindre chans att vinna nu, eftersom jag tipsat er om dessa tävlingar, men jag tror på att dela information är bättre än att vara girig och behålla saker för sig själv.

Nu ska jag testa att infoga bilder på smink och Bugabovagnen. De kommer från hesmidorna ovan.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards