Alla inlägg den 18 juni 2007

Av p - 18 juni 2007 17:19

Nevaeh - eller Heaven som det blir baklänges är ett av de populäraste flicknamnen i USA 2006. Rätt fint tycker jag. Googlade lite på babysaker och hittade listan på www.babycenter.com.

Av p - 18 juni 2007 14:52

Jag har börjat shoppa kläder igen. Tyvärr handlar jag bara överdelar, eftersom jag inte hittar några passande byxor. Jag får fortfarande inte på mig min gamla storlek som jag hade innan jag blev med barn. Jag tycker att det är så tråkigt så att jag hellre låter bli att köpa. Kanske borde jag helt enkelt acceptera att det är så? Men jag hoppas på att storlekarna har blivit mindre. Jag har faktiskt hört folk säga att det är så eller är det bara andra som också gått upp någon/några storlekar som säger så? Jag har också hört att det tar ca 9 månader att få tillbaka den kropp man hade innan graviditeten. Andra säger att man aldrig får den kroppen tillbaka. Ursäkta för det här tjockisinlägget. Jag är ingen människa som brukar tjata om hur tjock jag är... bla bla bla, men efter graviditeten har jag inte trivts i min nya kropp och har klagat alldeles för mycket. Istället för att tjata ska jag nu göra något åt det. Jag har slutat amma och har inte längre några ursäkter för att inte träna. (Hinner inte för att jag ska amma, brösten guppar m.m.) Nu ska jag börja träna! Jag har slarvat med de övningar man ska göra efter förlossningen, men nu ... nu jvlar!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards