Alla inlägg den 16 juni 2007

Av p - 16 juni 2007 15:42

Ikväll ska jag ut igen... en kompis som bor i England är på besök med sin irländske pojkvän. Jag träffade dem över en fika tidigare idag och vi bestämde oss för att ta en öl på puben ikväll. För en vecka sedan skrev jag att jag aldrig mer ska festa... säkert. Är jag en dålig mamma som går ut två lördagar på raken?! Så klart inte! Lillen lägger sig åtta och då är jag fortfarande hemma. Vi går ut vid elva och jag kommer hem vid två kanske. På morgonen när han vaknar är jag där. Han kommer inte ens märka att jag varit borta. Pappsen stannar hos killen och jag ammar inte längre. Varför får jag ändå dåligt samvete? Jag tror att man är en bättre mamma om man får lite egen tid och kan slappna av med sina kompisar. Mammsen har stannat hemma flera kvällar när pappsen varit ute och roat sig med kompisar, så nu när pappsen kan göra allt som mammsen kan så har hon några kvällar att ta igen.
Trevlig helg!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards