Alla inlägg den 19 juni 2007

Av p - 19 juni 2007 22:45

Äntligen har lillen somnat. Jag som skröt idag om att han somnar så bra vid sju-tiden och vaknar klockan sex. Elva timmar! (Han vaknar några gånger, för att tröstas till sömn igen - utan bröstet!) Han brukar somna vid sju, vilket han även gjorde ikväll, men av okänd anledning vaknade han vid nio och vägrade somna om. Han fick lite mjölkersättning i flaska och sedan var det sängen där pappsen och mammsen turades om att sjunga och läsa sagor. Till slut efter 2 timmar somnade han.

Jag skulle spela in Lost som kommer i repris inatt, eftesrom jag missade de sista säsongsavlsutande avsnitten förra veckan, men nu är jag för trött för att installera och ställa in videon. VAD HÄNDE I LOST????? Snälla kan de inte komma i repris vid en bättre tidpunkt? (Klockan 3 inatt)


Jag var förresten ute och joggade igår. De första stegen var jobbiga och jag hade ont i kroppen - mest i rumpan som dallrade så och har förflyttat sig några centimeter neråt. Efteråt fick jag ont i ryggen. Idag har jag träningsvärk i höften och knäna. Det blir väl mindre och mindre smärtsamt ju oftare jag är ute och joggar.

Natti!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards