Alla inlägg den 18 mars 2007

Av p - 18 mars 2007 22:47

Igår åkte jag på en långresa med bebben. Det var första långresan utanför mammas mage. Vi åkte cirka 1 ½ med bil dit och lika länge hem. Jag var lite orolig, men resan gick bra. Vi försökte tajma resan så att vi skulle åka precis efter en måltid, men det tog lite tid innan vi kom iväg. Han brukar äta med 2-3 timmars intervaller, så jag var rädd att han skulle bli hungrig på vägen. Till min förvåning dröjde det ytterligare 1-2 timmar när vi kommit fram innan han åt. Både igår och idag har lillen ätit med 3-4 timmars mellanrum. Nu börjar väl de fasta ättiderna sätta sig. Det är skönt. Då behöver man inte tänka så mycket på att man alltid måste vänta tills han har ätit innan man kan hitta på något eller ska iväg någonstans. Dessutom sov han hela sju timmar inatt och var utan mat i 9 timmar! (Det dröjde 2 timmar efter maten, innan han till slut somnade.)

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards