Alla inlägg den 12 mars 2007

Av p - 12 mars 2007 18:11

Underbart väder idag! Tyvärr har dessa vårkänslor gjort mig lite illamående de senaste dagarna. Allt som har med våren att göra som t.ex min jacka och melodifestivalen påminner mig om hur illa jag mådde när jag var med barn. Det är ju nu ett år sedan jag blev med barn och det känns som om det är någon sorts ettårsdagspåminnelse om det. Jag mådde fruktansvärt illa och var trött i ca 15 veckor i början av graviditeten. Just nu känner jag att det var jobbigare än själva förlossningen. Illamåendet varade så länge, men förlossningen bara en dag. Jag fick avsmak på allt, allt luktade illa och det värsta var att jag inte kunde dricka kaffe för att det smakade så illa. Jag som älskar kaffe! Nu dricker jag kaffe igen och det är sååå gott. Hoppas påminnelse-illamåendet går över snart och jag kan accossiera våren med något annat. P.S Jag är inte gravid igen. :)

Av p - 12 mars 2007 12:44

Jag har nu varit mammaledig i tre månader. Tiden går så fort! Alla säger att man ska ta vara på tiden som man är hemma för att den flyger iväg och det stämmer. Det har gått tre månader sedan jag låg i förlossningssalen och kämpade. Ut kom en underbar son! Han kom några dagar tidigare, vilket bara var skönt. Den sista tiden var så långtråkig, när jag bara gick och väntade och väntade. Nu tre månader efteråt, har jag totalt glömt bort hur trötta vi var när vi låg på BB. Bebin börjar hitta sina rutiner och han sover längre och längre pass på nätterna. Han behöver inte längre bäras på hela tiden, så jag får lite tid över att sitta framför datorn och surfa och läsa bloggar. Jag tänkte att jag skulle starta en egen blogg och blogga om vad som än faller mig in, men mest blir det väl om bebben.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards