Alla inlägg den 15 mars 2007

Av p - 15 mars 2007 18:52

Idag var första gången jag duschade utan att min sambo tar hand om M. Alltså jag har inte vågat duscha när jag har varit själv med M, men idag chansade jag medan han låg och sov, eftersom jag var så svettig efter vår långpromenad. Så fort har jag nog aldrig duschat förut som idag! När jag höll på att torka mig vaknade bebben och ville komma upp. Jag slängde på mig kläderna och hann inte fixa håret och tog upp bebben och då slutade han skrika. Han somnade igen. När jag försökte lägga ner honom för att sova, började han skrika igen. Somnade när jag tog upp honom... så höll han på tills jag ammade och han somnade igen. Då var han lite lugnare och jag kunde lägga ner honom i babysittern. Nu när jag vågade chansa idag, kommer jag nog att göra det fler gånger, men bara när jag absolut behöver det. Det är mycket skönare att kunna ta en lång och avslappnande dusch när min sambo är hemma, så att jag slipper stressa.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards