Alla inlägg den 4 juli 2007

Av p - 4 juli 2007 22:09

Jag blev jättenöjd med min nya frisyr. Ska nog byta frisör.
Frisyren blev inte som på bilden nedan utan jag klippte mig i page och snedlugg.

Jag kände mig lite stressad när jag var färdigklippt, eftersom jag visste att killen var lite grinig när jag åkte. Han vaknade klockan fem imorse och jag misstänkte att han skulle vara trött vid lunch och då är det svårt att mata honom. Jag struntade i att uträtta mina andra ärenden på stan, utan cyklade hem direkt. Jag hade inte behövt oroa mig för killen sov så sött när jag kom hem. Han hade inte ätit upp hela sin lunch, men det gjorde inget. Huvudsaken var att han kunde somna snällt utan mammsen och pappsen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Via en bloggportal t.ex. nyligen.se, bloggagratis.se ...
 Via en sökmotor t.ex. Google, Yahoo ...
 Via någon annans blogg
 Jag prenumerar på inlägg eller har denna blogg som favorit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards